czwartek, 7 lipca 2011

Peanut butter and jelly sandwich. Kanapka z masłem orzechowym i dżemem

To co, jeszcze kanapka z masłem orzechowym? Najprostsze - i prawdopodobnie jedno z najlepszych - na świecie.

Amerykański przysmak. Intensywne, rozpływające się w ustach masło orzechowe połączone z delikatnym i słodkim dżemem. Można użyć swojego ulubionego - zarówno masła, jak i dżemu. Zawsze będzie pyszne.




Peanut butter and jelly sandwich
Kanapka z masłem orzechowym i dżemem

chleb
masło orzechowe, np. domowe
dżem, u mnie: powidła śliwkowe

Jedną kromkę, czy też SKIBKĘ chleba posmarować masłem orzechowym, drugą dżemem. Złożyć, pomyśleć dziękczynnie o wielkiej i pysznej Ameryce i zajadać ze smakiem!


2 komentarze:

marta.en pisze...

o_O~ aghrrrrrrrrrrrrr

fortunkuki pisze...

yeah, isnt it... :D